Godmorgon..

Puuuhh... jahaja :)
Kan säga kvällen för välkomstfesten var ju totaaaalt kaos.. Kunde jag gå hem? Knappt.. haha, herregud, och jag som lovade mig själv at iallafall ta det lugnt på försäsong. Men nu har jobbet dragit igång o det känns bra..

Kinky Pinky igår, jag kände mig inte så manad at ställa mig i underkläder än.. så Matilda tog kvällen. Jag var ledig, skulle kommit ner men somnade o sov till Chrssy kom inranglades på morronkvisten. Full fart på honom o ställa sig o laga mat.. men finns det något bätre än fylle mat? :)

http://sjokapten.blogg.se/images/2010/fyllo_115146838.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!