Blablabla..

Wonderful! Jobbet gick excellent igår, gästerna va söta o glada o då blev jag det också! Matchen har jag ingen koll på vad det blev, 1-1 kanske? Hahah, jaja! Sjukt trött när jag kom hem, då kom man på att man var kanske mer bakis än man trott.. SOmnade som en prinsessa när jag la huvudet på kudden och vaknade vid tio av min väckarklocka. Första natten jag sovit en hel natt, ofattbart skönt. Nu blir det strykning o fixning för hela slanten.. en stund, för sen har jag lovat att bilderna ska komma upp :) o lovar jag så håller jag! Hörs om en stund söta vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!