Babbel!

Imorgon åker jag.. lämnar sömniga Helsingborg för att ta mig upp till huvudstaden o träffa Karin-fina. Ska bli kul att komma upp faktiskt.. Inte varit i Stockholm på närmre 2 år. Det är ju trots allt vår huvudstad o vi borde vara stolta :) Men gud, nu lät jag som en riktigt bonde.. men det gör ingenting :) jag var ju en liten tjej som hade hästar utanför fönstret en gång i tiden.. dem var dock inte mina :p

Vad babblar jag om egentligen? :) puss o godnatt, nu får det vara slutpackat för ikväll! 27 kg. Fuck. ing perfect.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg du har :) Kanske denna också hamnar i min läs lista. ;)

2011-05-05 @ 23:08:14
URL: http://www.sandramalmstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!