Vårkänslor!




G
uuuuuuud vilket underbart väder det är utomhus! Vårkänslor vårkänslor vårkänslor!! Så himla efterlängtat.. O jag diggar att jag redan har tränat, klockan tio imorse var jag på friskis o körde ett medelpass. Hur skönt som helst :)! Kände mig lite stolt som orkade ta mig upp och iväg, det är ju trots allt lördag..men när jag kom dit var det nästan fullsatt. Fler än jag som inte var ute igår kanske? :p 
Förvånansvärt.. det är ju ändå Sverige vi bor i. Här är det okej att folk super ner sig totalt varje helg.

Så efter en rejäl middag och en dusch så är det ut i det fina vädret o bara mysa.. kanske ska ta med mig en bok o sätta mig vid havet och läsa? Det låter som en bra idé :) Vi hörs senare.. tingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!