Kalas hos farmor!

Godmorgon mina söta vänner!

S
uttit o vaknat med min kopp kaffe nu en stund, medans en trött telefonförsäljare för något elbolag ringde o försökte pigga upp mig. Han var ganska rolig dock, men han ringde för fel sak. Just nu vill jag inte i närheten av bli påmind av el, för snart kommer ju min tre månaders elräkning (den som sist var på 5000kr).. Uuuuuhhhh...

Aa. Ingen höjdar start på dagen men nu vänder vi på steken och ser fram emot farmors kalas som jag och Chrissy snart ska gå på :) Jag tycker så mycket om min farmor! Hon är så himla gullig! Sen blir det möte med jobbcoachen vid 16 och sen dansa Fuego vid 18! Det var längesen nu, ska bli himla skoj :)


Min älskade farmor <3

Hoppas ni får en underbar onsdag allesammans .v

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!