Only and me?

I tisdags när jag var i sökte jobb, generellt sett hade fortf ingen behov av personal just för tillfället.. så dem tog vänligt emot CVt men utan förhoppningar bakom. Så kom jag till Only..världens minsta lilla Only också. Jag tänkte, här är kanske inte lönt att söka ändå. Tjejen som stod var ensam i hela butiken. Men jag bestämde mig iallafall för att försöka. Hon började fråga jättemycket om mig, vad jag gjort, varför jag var intresserad av att jobba på just Only osv.. Uhm, efter en stund slängde hon upp en tröja och bad mig sälja den till henne. Gud, va paff jag blev! Jag gjorde mitt bästa på darriga ben, men det blev ju helt tillgjort kände jag. Som ett skådespel.. inte så jag kanske skulle gjort eller sagt till en riktig kund. Men jag hoppas det gick bra och att dem hade en öppning, det var därför dem testade mig lite.. eller så var det för att tjejen bakum kassan inte hade något bättre för sig, helt enkelt? hahah. You'll never know..


Kommentarer
Postat av: Kitte

Alvar, hahaha !

Lite roligt ändå ju ;D

hoppas hoppas :)

2011-03-04 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!