Ullared

Nu har de varit dålig update, jag är ledsen.. men som ni vet är internetet här ute i skogarna inte det bästa :p Dessutom har vi haft två fullspäckade dagar tillsammans.

Torsdagen började med att vi packade in oss i bilen och körde iväg till Ullared. Även om jag inte tänkte handla något fick jag med mig lite saker för runt 300 lappen.. som vanligt kan man ju inte låta bli när allting är så billigt :$ Men Chrissy handlade faktiskt mer än mig, haha.. han är ett litet shoppingmonster dendär :)

Sen åkte vi vidare hem till familjen Järnhester i Tmo.. Chrissy hade köpt med sig lite presenter som han gav o kramar o pussar, sen åt vi middag :) Det blev en ganska tidig kväll i säng, vi var så trötta efter bilresan o trängseln på Gekås.


http://www.vitjul.se/PageFiles/142/gekasstor.gif



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!