Tillbaka i Skåneland

Sådär, nu har vi lämnat dem lugna vässjötska skogarna o all snö bakom oss, och är tillbaka i vackra och inte så kalla skåne. Som jag har hunnit sakna min lilla kissemiss på bara fyra dagar, galet!

Strax kommer den trötta fastighetsskötaren och ska laga min toalett för femte gången. Ska se hur han bär sig åt denhär gången.. jag är verkligen less på detta nu! SÅ LESS!

I eftermiddag tänkte jag försöka ta mig hem till min mamma o pappa o lämna över överraskningarna jag köpt til dem ifrån Ulared :) hihi, jag älskar o överraska.. o såklart blir det en solning på det, mamma har ju solaruim så varför inte liksom :)? Hepp om man skulle försöka få i sig lite frulle kanske? Puss på den.


Kommentarer
Postat av: Kitte

Lyx att hon har solarium !!

2011-03-21 @ 18:04:52
URL: http://kitteeeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!