Tea time!

Chrissy och jag är nyss hemkomna från den mest romantiska promenaden! Hand i hand genom stan.. stannade till vid värmebänkarna i Norra hamnen och blickade ut över det isbelagda havet med alla småbåtarna i hamnen. Gud vilken underbar känsla det är att älska någon så innerligt som jag älskar min Chrissy.

Påvägen tillbaka gick vi inom te butiken vid Kullagatan, mmmm vad det doftar gott när man kommer in i en tebutik! Chrissy som är lite sjuk o hängig för tillfället köpte ett grönt 'förkyldningste' medans jag köpte ett onyttigt svart 'Weddingcake' :) Hans innehöll blandannat pepparmynta, eukalyptus och honung medans mitt innehöll rabarber, hallon och passionsfrukt, hihi.. o ska han vara ärlig så tyckte han också att mitt var godast :) fast hans var däremot MYCKET nyttigare!


Kommentarer
Postat av: Malin

MEN gott :) Älskar te! Har hela skafferiet fullt här hemma hehe.



Njae, jag har testat lite olika på naglarna men tröttnar så snabbt om jag väljer färg! Men har byggt sen jag var 16, så har hunnit med en del ;) Men franska har jag nog haft i 1,5-2 år nu oavbrutet.

2011-03-08 @ 17:11:07
URL: http://emaelien.blogg.se/
Postat av: Kitte

Kul du har en kille som gillar te, Pelle vägrar dricka det :(



Mysigt med promenad !

2011-03-08 @ 17:37:09
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!