Sunshine

Godmorning sunshines.
Vilket underbart väder det är utanför fönstret, helt fantastiskt! Jag har dock sovit dåligt inatt, som så många nätter nu :/.. men jag vaknade ändå pigg av jennys sms :) så nu sitter jag i sängen o dricker kaffe o äter frukost. Yum! Tänker på min Chrissy såklart. Han landar i Mallorca om några minuter. Där måste vara fint väder nu med :) hoppas det så han kan sola sig.




Jenny frågade om jag ville följa med på auktion idag, ja varför inte? Jag kommer dock inte bjuda på något, tror jag, men både hon o Magnus skulle visst bjuda. Så spännande med auktioner tycker jag :)! Hihi.
Vi hörs senae, jag har ju lovat att börja med min ämneslista idag som ni vet :) Så senare kommer ett inlägg där jag ska presentera mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!