Shopping för hela slanten!

Efter den söta Melodifestvalen var över bestämde vi oss för att åka till Borås och vidare till Göteborg.. för massa shopping, iiih :) Mest till Chrissy dock, som snart åker iväg till Mallorca (inga kommentarer) och har en del att köpa in innan dess. Eftersom hans dator total kraschat och så.. Jag guidade honom o hjälpte med den lilla kunskapen om datorer jag har. Dock slutade det såklart med att han lyssnade på säljaren -.- haha, vilket jag förstås också hade gjort! Men han fick nog med sig hem en väldigt bra dator, så jag är himla glad för hans skull.. Sen fick han en MASSA annat också, vi var ute o shoppade i över 8 timmar i streck.. det ni ;)

..det
är inte alla killar som delar ett sånt intresse med sin flickvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!