Sad but true.

Godkväll.
Nyss varit o solat hos mamma, skönt med lite färg på kroppen..det behövdes verkligen, såg ut som en krita innan! Phew, jag tror faktiskt på att det är bra för kroppen att sola då o då.. Absolut inte för mycket, men den behöver A o D vitaminer som den vanlgtvis får naturigt genom solens strålar. Dock strålar solen lite för lite natuligt här i sverige, därför vi behöver trycka i oss så mycket vitaminer o mineraler..


I wish..

Dessutom är det så himla orättvist att vi nordiska tjejer har så tunnt o stripigt hår, medans tex spanjorskor och portugiser har ett fantastiskt tjock och vackert hårsvall.. Någongång önskat att ni hade hår som dem? Never gonna happen, vi är tyvärr födda i fel land :/! Vi skandinaviska tjejer har garanterat den sämsta hårkvaliteten i hela Europa, även mycket svaga och sköra naglar. Allt detta beror på Sveriges kalla och gråa klimat..

:(

 


Kommentarer
Postat av: Kitte

SVAR till din kommentar: Tyvär är det inte en självklarhet för alla, Lååångt ifrån ;/

FIck höra en del ggr av olika "jag rökte och/eller drack och mina barn har inte tagit skada".. man kan aldrig bevisa. eftersom varje gång dödar "det" celler ungen producerar och dom har väl bara haft oerhörd tur att det inte va "viktiga" celler som förstördes!!



Eller hur hade med velat ha fint, tjockt hår, dock har jag fått tjockare hår efter graviditeten och alla andra får tunnare Lucky me ;)

2011-03-14 @ 22:03:22
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Babbi

Haha jag har så tjockt hår att jag får tunna ut det för att inte se ut som ronja rövardotter ♥ Haha :)

2011-03-14 @ 22:29:51
URL: http://mirinu.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var bara 1 DL rödvin till 800 gram köttfärs, så smaken tog absolut inte över, fast jag inte kokade upp vinet för sig innan ;) kunde nog haft i lite mer kryddor!



Mitt hår är tjockt och frissigt, i just hate it :D

2011-03-15 @ 10:30:32
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!