Party animals

Gårdagen var super, det blev 'säsongs utgång' med Helena, även Jenny joinade oss. Hade bad hair day så fick för mig att färga håret bara någon timme innan vi skulle gå ut. Men Helena var jätte nogrann så det blev supersnyggt! Vilken tur för mig.. kul utgång annars liksom :)! Först entrade vi Helsing och Mogwai sen vidare till Cardinal. Man märkte det varit löning, för det var grymt mycket folk ute.. men det är ju bara trevligt :)!



Jag vet jag skulle fortsatt på min ämneslista idag, min kärlek var ämnet. Känns väldigt långt borta just nu, så måste tyvärr skjuta på det iallafall tills imorgon. Får vi se om Mister Inspiration kommit tillbaka. Nu ska jag krypa ner i min säng med en kopp varmt te och titta på The Kids Are Allright. Sleep tight..


Kommentarer
Postat av: yohanna

Tack gumman, Du är minst lika söt du ska du veta :) <3

2011-03-28 @ 11:39:14
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gudars vilket bra kort på dig!!

Kram mam

2011-03-28 @ 18:45:08
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!