Ny frisyr!

Vilken underbar förmiddag, solen lyser in igenom persiennerna och väcker mig. Meningen var jag skulle gått upp vid nio men det blev ju inte så :$ hihi, man får lov att ha sovmorgon ibland.. speciellt om man knappt aovit på hela natten :/

Strax kommer sötaste Johanna o möter upp mig så ska vi ut på stan o luncha. Sen mina vänner, sen ska lilla rädda Jonna till frisören.. och plocka bort sina pluppar - för evigt! och klippa sig kortkort! :O Jag är så jävla rädd.. helt hyperventilerar typ, drömt mardrömmar hela natten om hur de kommer bli. Men jag är tvungen nu, efter att ha haft extensions konstant i nästan 4 år så behöver mitt egna hår klippas igenom. FAAAN!! Vad ni än gör, så börja ALDRIG med extensions! :/

Resultatet kommer nog bli något sånt här..





Gud, jag är helt livrädd..


Kommentarer
Postat av: helena

har varit med om exakt samma sak när jag hade löshår och känslans var hemsk den dagen det skulle av men fan vad skönt det är när det faktiskt är väck ;) Även om man vill ha tillbaka det så är det nästan skönare att vara utan !

2011-03-30 @ 21:44:01
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!