Nöjd!

Jag har sån himla tur som har världens bästa hårfrisörska! ♥ Jag blev faktiskt nöjd med resultatet, fast det resulterade i en axellång page. Jag hade ju förväntat och intalat mig det ganska länge, som ni ser på bilderna i inlägget nedanför.. men det är en så stor omställning när man haft långt hår hela sitt liv. Det var därför jag trodde jag skulle bli missnöjd och ledsen.. men jag är faktiskt nöjd o glad :) det känns otroligt skönt att slippa mina extensions.. huvudet känns för en gångs skull lätt som en fjäder! Och jag kan dra mina fingrar genom håret, det var otroligt längesen och det är en helt underbar känsla!

B
ild kommer imorgon då jag inte är hemma för tillfället och kommer nog inte hem förrän sent ikväll! Dock kan ni se bilden jag lagt ut på Nicole Richie, det är typ nästan exakt som den frisyren fast då megablond som jag är.. Hoppas ni kan vänta ;) för den som väntar på något gott.. Puss puss mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Kitte

Ohlalala spännande :)

UPP MED BILD NU NU NU !!!

2011-03-29 @ 18:16:03
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ååh, snabba dig hem! Vill se nuuuu :D Mega nyfiken!!

2011-03-29 @ 18:37:19
URL: http://carolineholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!