Myshelg

Tack så jättemycket alla söta människor som gett mig tps på film! puss på er :) (dock inte här på bloggen :/)

Såg 127 hours, The Switch och Grown Ups.. Jag mår lite bättre idag så blir nog att försöka ta mig ut på stan en runda och få lite frisk luft. Men absolut en lugn kväll! Kroppen måste få lov att återhämta sig.. Så blir mys m Chrissy ikväll igen, va synd va.. nehej, för det har kommit att bli vår favoritsyssla :) Älskar att bara vara med honom, när man tycker om en annan person så mycket som jag tycker om min Chrissy behöver man inte alltid göra så mycket för at trivas i varanadras sällskap. Vi har dock lite spring i benen båda två, så är vi inte sjuka brukar vi ha lots and lots to do.. därför vi passar på :p


My love .v


Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är så fina :) Önskar jag kunde känna så för någon som du känner för Chrissy gumman!



och tack för att du höll tummarna, fortsätt gärna för jag har inte fått svar än haha ;)

2011-03-12 @ 12:45:14
URL: http://emaelien.blogg.se/
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

söt bild ^^



svar: Kul att du är med! :D Ju fler kommentarer du lämnar i inlägget, ju större chans har du att vinna en länk på min blogg imorgon, lycka till! ^^



allt bra? :D

2011-03-12 @ 15:08:41
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Kitte

Ni är så fina ihop, typ .. skapade för varandra ! ;D

2011-03-12 @ 17:52:20
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!