Lördagsgodis!

Nu ska jag bege mig hem till Sofia för lite lördagsmys.. så skönt för henne hon fått flytta tillbaka till sin lägenhet igen, som hon haft uthyrt det senaste året. Desto jobbigare för mig, som måste ta mig upp för den lååååånga Hälsovägen upp till Tågaborg! Phew, blir trött bara av tanken :) men nema problema, de fixar moi!

Är lite sen som vanligt.. men bara föna håret, lite makeup och sen några klader på det and im ready to go :)! Blir absolut ingen utgång idag..jag är alldeles för trött och dessutom tycker jag inte det är kul längre.. Hemmamys matchar mig mycket bättre just nu. Well well.. jag ville väl egentligen bara önska er alla en riktigt mysig lördag! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!