Jonnas nya mobiltelefon .v

Hej mina vänner och alla som jag känner!

Vill ni veta en himla skojig sak? Jonna har skaffat sig en ny mobiltelefon :) Yäääj..
Och inte blev det den chockrosa som jag visade i förra inlägget, det blev en supersöt och megatuff Sony Ericsson Xperia x8. Och jag bara ääääälskar den av hela mitt hjärta, kunde verkligen inte blivit nöjdare med en telefon!

Det är enligt mig som en mindre, personligare och mycket sötare 'modell av Iphone'.


                                        I'm in love..


Kommentarer
Postat av: Kitte

Jag letar faktiskt oxå ny, inte så at jag behöver en men, letar.. Kul du blev nöjd.. Får kika på den NÄR vi ses ;) känna och klämma hehe..

2011-03-04 @ 17:59:49
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Malin

Skit snygg :) du gjorde helt rätt val! Hade gjort detsamma om jag var du. Hur ser helgens planer ut söta?

2011-03-05 @ 01:42:43
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!