Filmtips!

Fortf himla dålig.. orkar typ knappt vara vaken. Jag hatar att vara sjuk! Kan ni komma på något tråkigare tillstånd man kan vara i än sjuk? Ne, tänkte väl det. Men sluta deppa Johanna - det finns alltid dem som har det sämre!

Så nu tänkte jag ge er lite filmtips inför helgen! Eftersom jag inte orkade gör något annat än o kolla film igårkväll! Devil, ni som ser trailern.. ja, den verkar meningslös och tråkig eftersom hela filmen utspelar sig i en hiss! Men den är faktiskt inte det! Den är spännande och även om den är lite övernaturlig så har den faktiskt en inbäddad mening bakom sig. Jag tycker ni ska se den! Sen såg jag You again, den va himla skojig :)!! en tjejkomedi, så tjejer vill ni skratta i helgen så välj denna! Och ni som känner för en lite djupare, sorgligare variant av tjejfilm.. då tycker jag i ska se The last song som var mycket bra. Men räkna med tårar..

Aa, nu fick ni lite tips.. tipsa gärna mig om ni har fler förslag? Jag behöver rusta upp inför helgen, som jag lär spendera mestadels i sängen.. Hoppas ni får en trevligare helg :)!


Kommentarer
Postat av: Kitte

Ang ditt svar på min läsar fråga.. Jag kunde inte sagt det bättre själv :) Jag blir nyfiken på hur han haft det innan och jag ser alla ens gamla förhållande som en erfarenhet, både hans och mina egna.. Jag trodde nästan jag va ensam om att tycka så ;)

2011-03-11 @ 14:29:54
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!