Fika med Lina ♥

Nyss hemkommen från en Välatripp tsms m mamma, det var himla mysigt :) Kände mig lite down så var tvungen att pigga upp mig själv med lite shopping! Det funkar alltid..

Strax kommer söta Lina hem till mig, blir väl ännu mer kaffe än dem 5 kopparna jag redan druckit idag o massa skitsnack :)! Glad hon ringde o ville ses, det var himla längesen nu! Ska bli kul o höra hur det gått för hennes bror med.. lär vara mycket o fixa med nu innan han åker o uppträder i Dusseldorf! Lilla Eric, jag minns det som igår när han var 9-10 och ville vara med storasyster o hennes kompisar o leka.. men absolut inte fick ;) haha, tuss!



Söta Lina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!