Fika med Helena

Godmorgon mina vänner. Nu försöker jag skriva detta inlägget för tredje gången, eftersom internet fuckar upp för mig varje gång o raderar allting så hoppas jag på att det fungerar nu..tredje gången gillt, visst?

Sitter o försöker vakna med min kaffekopp, ska strax hoppa in i duschen o fräscha upp mig lite. Sen möta upp sötaste Helena för en fika. Ska bli himla mys, vi har inte setts på några år nu. Vi har haft mycket för oss o flängt runt o världen båda två. Vi var bästa vänner som små, delade allt man kan mellan himmel o jord.. som bara dem allra bästa vänner kan. Sen flyttade hon o hennes familj ifrån den lilla by som vi bodde i och vi miste tyvärr kontaken. :( Men eftersom vi var dem bästa vänner så finns det alltid en röd tråd genom livet att fånga upp o titta tillbaka på. So here we are :) ska bli himla skoj o träffa henne..

Vi hörs kanske senare :) pusseli.

Kommentarer
Postat av: Kitte

Helena från mörarp? Hälsa såfall :)

2011-03-16 @ 10:14:03
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!