Bara allmänt lycklig :)

Vilka underbara senaste dagar det varit.. en tisdag spenderad i malmö med jobbsökande och fika med söta efterlängtade matilda och fina malin. Kunde helt enkelt inte bli bättre :)! Var hemma så sent igår så orkade helt enkelt inte blogga.. sen idag har dagen spenderats tillsammans med mina fina föräldrar i ängelholm och min underbara pojkvän som kom hem till mig sent igårkväll. Vi har inte setts på typ en vecka, och jag hade redan hunnit få abstinens efter honom! Varit en fullspäckad dag med total lycka, fyndat så mycket och saker som jag velat ha så långe bara föll mig i händerna. Nya lila gardiner till vardagsrummet 120:- för två, grymt snygga. Nattduksbord i samma mörkt trä som sängen, hittade det för 200:- när det innan kostat 799:- galet glad :)! En spegel i silver till toaletten ordinarie pris 299:- nu 77:-?!, skitsnygg.. o den matchar tillome min toalett ;) 

Sen har min söta ängel till pojkvän ställt in kanalerna på min box som jag åkte o hämtade häromdagen.. shit vad skönt det är att ha lite kanaler! Jag köpte det mest för hans skull o trodde inte jag skulle bry mig så mycket, men gud va jag gillar att bara ligga o zappa o ha tusen alternativ att välja på! Man kan ju ligga framför tvn flera timmar och bli underhålld :) dock kommer så inte bli fallet för min del.. im not like that. Men om man skulle vilja så finns iallafall alternativet, yäy :)!


Kommentarer
Postat av: Malin

<3 söta!

2011-03-03 @ 14:02:15
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!