Spya..

Inte trodde man väl att en liten 18 åring skulle bli droppen somt fick bägaren att rinna över.. men ibland blir man förvånad över livets vändningar. Och det var väl lika bra, det skulle ju ändå skett förr eller senare.. en gång xxxxxxx alltid xxxxxxx.

Synd bara att jag för det mesta väljer fel val här i livet. Det är dock slut med det. Jag har vuxit otroligt mycket som människa dem senaste åren och jag kommer aldrig tillåta mig att bli martyr för någon annans misstag. Jag är verkligen inte värd att bli behandlad som avskum längre. Från och med nu är det respekt, kärlek och ömhet jag vill ha. För det är jag värd.

No comments. I'm out..


Kommentarer
Postat av: Kitte

Vet inte vad som händer men låter inte kul alls. Hoppas du är stark vännen, You can do anything ! <3

2011-06-19 @ 12:46:00
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: anonym

Tur att du äntligen insätt hur saker och ting varit under hela tiden. du ville inte lyssna i början men nu hoppas jag du förstår att det folk sa va inte för att förstöra utan för att det var sant... =(

2011-06-24 @ 00:52:20
Postat av: Johanna

Anonym, du far jattegarna beratta for mig om det ar nagot mer du vet.. jag antar jag vet langt ifran allt han gjort emot mig, och nu spelar det ingen roll langre.. det gor det bara lattare for mig att kunna ga vidare..

2011-06-25 @ 11:32:19
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet en hel del men känns inte okej att skriva det här ..=/ ?

2011-06-30 @ 00:34:17
Postat av: Johanna

Leta upp mig på facebook och mejla mig. Jag skulle uppskatta om du vågade, det hade betytt otroligt mycket.

2011-06-30 @ 06:13:51
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Eller också till min personliga mejl, [email protected]. Skriv bara kommentar när detta gjorts, kollar den mejlen så sällan..

2011-06-30 @ 09:26:45
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!