No more drama

Aa, eftersom jag lovat er att aldrig vara arg, ledsen eller negativ på bloggen så var mitt förra inlägg i argaste laget och då kan jag säga inte lite. Funderar stark på att lämna ön. Vi får se vad som händer..

Nu till lite roligare saker :)
Hugo o Paolina är världens partypriffar - går all in varje kväll. Haha, de gillar vi :D
 
Det har även börjat att fyllas på med turister nu och det är helt underbart. Dansgolvet fylls direkt när portarna till nattklubben slås upp. Jag älskar folk och jag älskar turister, så glada o lyckliga :) Och jag älskar att ha mycket o göra innanför baren, då känner man at man lever :)! Jag är dock lite ledsen för min söta lilla älskling Amanda har bokat sin hemresa, hon lämnar Maggan redan inatt.. kommer sakna henne av hela mitt hjärta. Det kommer bli tomt utan dig, min ängel ♥


Jag & Amanda ♥

En positiv sak är dock att Karin sötaste har kommit ner för att bo hos mig, Chris o Chino i 2 veckor! Iiih, saknat henneee!! Blev så glad at jag kastade drinken jag nyss höll på at göra rakt upp i luften när jag såg henne inatt, glas, is och vätska flög åt alla håll! Haha, var nog en underhållande syn.. Sen sov vi tsms i samma lilla 80 säng inatt :)! Min lilla snutetuss!


Jag & Karin ♥


Kommentarer
Postat av: ina

Skaka av dig all skit Johanna :)

2011-06-13 @ 17:32:09
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Will do Ina, dock inte det lättaste alltid. Men längtar tills du kommer ner.. ska bli så skoj :)! Miss you*

2011-06-15 @ 01:07:09
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Amanda <3

Du är bäst Johanna, glöm inte det!! Vi ses när du kommer hem <3

2011-06-21 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!