..

Många frågor och undringar.. jag förstår det. Jag kan varken bekräfta eller dementera just nu, tyvärr.. Jag mår inge vidare och det är uppenbart. Detta var det sista jag ville.. Men jag ska ta mig upp till ytan igen och jag hoppas jag slipper göra det ensam. Just nu ser det ganska mörkt ut.. och den enklaste utvägen just nu hade varit att fly.

Jag är ledsen. Otroligt ledsen. Som en skärrad duva sitter jag ihopkrupen. Siktad och skjuten. Vet inte om såren går att läka, är så rädd att ärren sitter kvar.

Trillar du ner eller sitter du kvar, lilla fågel?



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det som hänt Jonna?? Inget med Chris väl??



Kram Sanna

2011-06-15 @ 07:27:05
Postat av: Malin

Fina du♥ Hör av dig om du vill prata hjärtat!

2011-06-17 @ 00:27:39
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!