Tecknad film!

Halloj!

V
et ni vad jag sysslat med dem senaste 24 timmarna? Förutom sovit, vaknat.. sovit.. vaknat.. ätit.. sovit.. vaknat, sovit..vaknat.. sovit. Så har jag tittat på tecknade filmer! Jag verkar helt ha missat alla barnfilmer som kommit ut dem senaste 15 åren? I vilket fall.. haha, de har faktiskt varit skoj! Tycker dem är så söta..speciellt disneys filmer, dem kan man inte annat än att tycka om.
Faktiskt sjukt hur många filmer som jag hunnit med att se; Ett småkryps liv, Antz, Alpha And Omega, Bolt, Svärdet i Stenen, Despicable Me och Shrek 1, 2, 3 och 4! Hur sjukt är inte det, eller?
                                   
Måste säga.. absolut bäst var Bolt! Sjukt söt liten vovve..en film med drastiska vändningar. Jag gillade även Shrek filmerna, att en så ful grön klump kan få en att tycka om honom så mycket :) och såklart klassikern svärdet i stenen som aldrig verkar gå ur tiden.. Resten var ganska så tillintetsägande eller förutsägbara.. som barnfilmer brukar vara, i guess :p

Nehej, nu över til dem nya Wallander filmerna.. ha en fortsatt mysig söndag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!