Jetlag!

Hejsan..

Jag är tillbaka.. hm, både fysiskt o psykisk efter allt som hänt det senaste. Förlåt för det lilla uppehållet från bloggen, men kände det var nödvändigt för att inte bli alltför sentimental och ledsam med mina känslor..

Dessutom har jag hunnit komma hem till Sverige :) Vart en galet lång o påfrestande resa.. Lämnade Miami 05.00 den 5e januari. Miami - Toronto, väntetid: 6 timmar, Toronto - Köpenhamn. Inställda tåg pga snökaos. Hemma i lägenheten 11.30 den 6e januari. Sov inte en endaste blund på flyget :/.. Mycket turbulens, dessutom var vi nära på att tvingas nödlanda i Bryssel pga snöovädret. Som tur vad slapp vi i sista sekund :)! O öresundsbron stängde också precis efter att mitt tåg passerat över till svenska sidan! Så lite tur har jag ändå haft med mig.. 

Alldeles vimsig efter att ha varit vaken över 24 timmar i streck gick jag o la mig i mina stooora, mjuuka och mycket eterlängtade säng så fort jag kom in i lägenheten.. somnade bums o vaknade av solen som sken in genom fönstret, i tron om att det fortf var torsdag.. Det hade dock hunnit bli fredag o halv elva på morgonen. Jag hade sovit 22 timmar i streck. Snacka om jetlaggad..


Kommentarer
Postat av: Kitte

krama om

2011-01-07 @ 17:29:17
Postat av: Johanna

Tack så mycket, gumman.. ♥ Det betyder mycket..

2011-01-07 @ 18:13:44
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!