Inflyttning..

Ny vecka, nya äventyr.
Vi ska till Väla om en stund, jag o min älskling. Blir nog att gå där några timmar om jag känner oss rätt, lika mycket shopoholics båda två. :)

Sen ikväll blir det till att packa upp lite flyttlådor och resväskor, ska bli så skönt! Varit hemskt att tvingas bo i en resväska så länge. Och så skrynkliga mina kläder måste vara nu, gosh! :/ hm, inge vidare..
Jaja, vill man leva livet får man ta den lilla smällen ;) 

Denna veckan ska jag även börja gå igenom och sortera alla mina kläder. Har hur mycket som helst som jag inte använt på flera år. Sen blir det bloppis på Tradera. Behöver få lite plats i garderoben nu när vi är två som ska slåss om den. 

    Have e good day..                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!