Sweetie

Hello sunshines..
Nu har jag varit ute på en promenad, kände mig modig o vågade mig ut.. Det gick hur bra som helst! Vad skulle man gjort utan mina smärtstillande? <3 Jag skickade iväg min mintgröna klänning som jag fått sålt på Tradera.. och köpte en liter mjölk. Sen spatserade jag hem igen.. haha, inte så lång promenad kanske men ändå ändå bort till Oj på Söder! Lite creed får man ge sig själv!

Häromdagen hade mamma köpt sweeties, för hon undrade vad det var.. hon gav mig en att ta med hem o prova. Någon som smakat sweeties? Det ser ut som en grapefrukt.. Smakar som blandning mellan en grape och en apelsin, tyckte jag, ändå söt men med en besk eftersmak. Fast det säger dem om Pomelon också. Det är ju en släkting till grapefrukten, fast en sötare variant.. har dock aldrig själv provat.


Dagens frukost, sweetien kom väl till pass :)..


Kommentarer
Postat av: Kitte

Himla mumsigt det ser ut <3

2011-01-29 @ 21:31:54
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!