Sorry!

Förlåt för den sena updaten.. igår var jag alldeles vimsig o snurrig efter att ha gjort det som bara några av er vet om. Det blev därför inget blogginlägg. Men "Det" gick bra och jag är förhoppningsvis på rätt väg nu.. Hoppas att jag ska behöva slippa göra vad det nu än är jag tvingats göra fler gånger.. :/

Tack för ert stöd ni som funnits vid min sida, det betyder otroligt mycket..

C
hrissy har lovat att gästblogga inom några dagar så håll utkik ;) det kan bli mycket spännande!

Puss o kram till mina vänner o alla som jag känner <3

Kommentarer
Postat av: nathalie morau

åh gumman hoppas du mår bra!!! förstår om du inte vill berätta, men jag finns här om du skulle behöva prata eller något! vi måste se till att ses snart också, jag är ju i malmö nu =) PUSSEN <3

2011-01-28 @ 16:51:01
URL: http://nattstad.se/morau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!