Shrek!

Heejee..

Phu, den här jetlaggen.. kan den inte försvinna? Gillar den inte alls :/ ..
Somnade 06.00 imorse o vaknade 12 o var helt utmattad. Ändå stannade jag mestadels inomhus o bara tog det lugnt igår? Så trots att det är lördag, känner jag nog att jag borde stanna inomhus, bädda ner mig under mitt tjocka duntäcke och bara titta Shrek hela dagen.. hihi, passade på att ladda ner alla fyra filmerna igår då jag bara sett ettan när jag var yngre. Tycker det är en så söt film.. 




Guuuud, va mysigt jag ska ha det :)
Vi hörs kanske senare, annars ha en trevlig lördag allesammans! 
Tjingeling .v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!