Sebastians begravning

 

Godmorgon söta!
Min morgon startade med att min lilla älskling slickade mig i ansiktet (nej..inte Chrissy ;) ) Min lilla kise, gud va hon är mysig..pussas alltid o buffar, spinner o kelas. Hon är helt enkelt världens bästa kissemiss :)!
Sen var det upp o skrapa rutor, sen ge sig iväg för att hämta bror min på Knutpunkten. Han kom direkt från sin tjej i Falkenberg med tåg. Såg ut att inte ha sovit en blund på hela natten, men väldigt lycklig! Så det hade nog varit en bra natt ;) i suppose..
Sen åkte vi o hämtade bilen hos Jenny o sen direkt hem till mamma för mumsig frukost. Och lots and lots av kaffe..

Pappa ringde alldeles nyss .. ;( stackarn..
Han hade inte fått tillräckligt med smärtstillande, sjuksköterskorna vågade inte ge honom mer innan doktorn kom. Men gud, det är ju helt sjukt..att dem inte har bättre koll?! Sprutan som igår hade gjort att han inte kunde röra fingrarna, dvs fått hela armen att domna bort, började avta inatt vid 2-3 tiden..då vaknade han o sen dess har han bara fått mer o mer ont. När klockan var 6 imorse hade han 10 av 10 möjliga i smärtgräns. Doktorn var beräknad till 09.. så tre timmar led han något så fruktansvärt, att han tillslut inte visste vart han skulle ta vägen.. Åååh, gud det gjorde ont i hela mig när han berättade. Min pappa brukar aldrig klaga eller gnälla så jag förstod att han måste haft en fruktansvärd smärta.. Direkt efter Sebastians begravning ska vi åka o hälsa på honom på sjukhuset.



Begravningen är klockan 13 idag i Vikens kyrka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!