Pappas operationsdag

Idag har varit en lååång dag.. sov 3 timmar inatt, eftersom min rysliga jetlag fortfarande gör sig påmind. Jag var hos pappa 8 imorse, hjälpte honom med lite saker innan jag lovat honom att köra honom till sjukhuset. Pappa genomgår idag en stor operation i sin axel.. han kommer vara nersövd över 2 timmar o kanske tvingas stanna på sjukhuset över helgen, beroende på hur han mår. Jag vill bara att han ska ringa mig o säga att allting gått bra..

Meningen var att jag skulle träffa Sarah ikväll, men hon är barnvakt o barnets föräldrar kom inte på utsatt tid så vi bestämde oss för att skjuta fram det till fredag istället.. Ska bli himla mys, har saknat henne så mycket..

Väldigt tråkigt inlägg men jag kan inte fokusera mig, tänker bara på min lilla söta pappa. Ska nog ringa sjukhuset o kolla om dem kan ge mig någon information om hur han mår o hur det gått.. Im out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!