Papis..

Ringde min pappa som jag berättade att jag skulle igår, hur söt var då inte han? Fick prata med honom fast han var i uppvaket.. heeeelt borta var han. Började yra om nån tjej han hade raggat på som skulle ta hand om honom på sjukhuset o att han inte kände sina fingrar men var glad ändå. Haha, bara helt yr..men så söt!

Sen åkte jag hem till Jenny o pratade lite skit, saknat henne jättemycket när jag varit borta.. hon är världens bästa! <3 Allefall.. jag fick nycklarna till hennes bil för mammas är lite trasig, så fick lov att låna Jennys när vi ska till Viken idag. det är ju en bit att köra så lika bra att ha en bil som fungerar helt korrekt. Tack Jenny, jättesnällt .v!
Sen gick jag hem o kröp ner i sängen hos min kise för att läsa min bok jag är helt inne i för tillfället. Skymningsbarn heter den, passar er som gillar verklighetsbaserade berättelser om barn som haft lite otur i livet..eller som inte är riktigt friska.


En bild från i somras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!