Måndag.

Nu känner man att träningen bärjar ta fart på allvar.. mina armar känns som spagetti o benen är stela som styltor! Jag gillare! Idag blev det skivstång intervall, gosh.. det är knappt så man orkar lyfta armarna för att pela navelludd efter det passet. Dessutom en sinnes bra ledare, hon gör en så sjukt peppad! Jag orkade egentligen inte mina 20-22 kilo på stången men hon gjorde så jag ändå kämpade som en gris tills mina armar dog.. Så de ska va ju:)!

Sen blev det fika tsms m söta Caroline, vi babblade halvt ihjäl varandra eftersom vi inte setts på sååå länge. Hon är bara en så himla härlig tjej! <3 puss på dig!
Nu tänkte jag ta tag i att betala mina alla räkningar som ligger på hög efter min härliga utlands semester. Alltid lika kul att komma tillbaka till Sverige :)



Gammal bild. But me and sweet Caroline .v


Kommentarer
Postat av: Hny.



vilken fin blogg du har!

Kolla in på min blogg och

följ mig via bloglovin?

Ska följa dej iallafall för

din blogg var jättebra! :)

2011-01-24 @ 17:20:59
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Hny.

Tack :)

Följer dig nu.

Svaret på din fråga finns på min blogg nu.

2011-01-24 @ 18:10:52
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, ska hitta den funktionen och göra lika dant :)



Förstår det, men jag håller tummarna att du kan hehe

2011-01-24 @ 20:19:24
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!