Må du vila i frid Sebastian ♥

Jag skulle berättat för er om mina fantastiska två dagar på det nya året.. men jag fick precis reda på att min kusins 7 åriga son gått bort i svininfluensan på nyårsafton..

Jag är så himla ledsen, världen känns så orättvis när något så hemskt drabbar en så ung människa ;( ..
Vi kommer minnas dig med kärlek, en sådan stark liten kille med så mycket vilja..det gör så ont att veta allt du tvingats vara med om. Trots din livsgnista och glöd, tillslut blev det för mycket för även dig. Din själ lever vidare inom oss, i våra hjärtan finns du alltid kvar.


Stackars lilla Sebastian ♥ .. du finns i våra hjärtan! må du vila i frid .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!