Godmorgon!

Godmorgon

N
u har man vaknat o ätit en god frukost, som egentligen är det vikigaste målet på dagen. Jag brukar dock vara ganska slarvig med det :/ ! Fast inte idag :) .. 

                             Yummy..

Strax kommer dem med min nya kyl o frys.. ska bli skönt att äntligen få bytat ut den gamla trötta, den har ju över 25 år på nacken. Dessutom drar den vääääldigt mycket el, så kanske hoppas man på en lite billigare elräkning i mars! :)
Jag är spänd på hur den kommer se ut.. jag minns när min mamma bytade ut sin blev hon ganska besviken, fick en häften så stor kyl emot vad hon hade haft förut. Hm, hoppas det inte blir så i mitt fall..
Vi hörs om en stund. Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!