Bloppis!

Tjolahopp!
Nu har jag lagt upp en del av mina saker som jag vill bli av med på Tradera.. vissa väääldigt gamla grejer, fast helt oanvända. Och vissa lite nyare..

A material girl, living in a materal world.. That's me..

Ett par röda Don Donna skor tillexempel..
Köpes in för två år sedan tror jag, men aldrig använda.

 

och mycket mycket mer.. tryck här om ni vill gå in o kolla själva!

Fler kläder kommer in i veckan, bland annat en jeansklänning i stl Xs. Så håll utkik :).. 

Ps. jag har kompispris ;)

Kommentarer
Postat av: Kitte

Jag hittar inte dina saker på tradera, Vadär det för nåt skojigt du säljer ? :)

2011-01-20 @ 20:14:29
Postat av: Johanna

Om länken jag skrev i inlägget inte funkar så prova, http://www.tradera.com/auktioner/Xxohannah . Jag säljer allt möjligt, helt oanvända kläder o skor, även ett litet utbud begagnade. Tror du som är lika liten som mig skulle gilla en del av det :) ska lägga ut ännu fler grejer inom några dagar, så håll utkik gumman :) o glöm inte att jag har kompispris, dessutom slipper du ju fraktavgiften eftersom du ju kan hämta det om vi ses :)

2011-01-20 @ 20:36:13
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!