Bambi vs proffs?

Vilken underbar dag!

D
agen börjader med en rejäl frukost med linfrö o yoggi, till det två mackor med ost och en kopp te. Sen var det iväg till träningen, klockan 9 började passet som jag planerat in tsms m Jennypenny. Cirkelgym, skoja inte att det var fel för oss som inte tränat på ett tag att börja med. Men förutom lite kräk-känslor så gick det bra :)
Hem snabbt, en protein shake och in i duschen, föna håret och på med lite nya fräsha kläder (varma dock.. så det matchade eftermiddagens utflykt) . Sen blev det en 20 minuters promenad hem till farmor för fika. Jag har nog den sötaste farmorn i stan bara så ni vet :) .. sen inom pappis o säga hej (dom bor närma varann) och åt lite godis och julskinka :p! Sen åkte vi till ishallen, jag fick äntligen med mig Chrissy och åka skridskor m mig ! O Chrissen va ju GRYM på att åka! Shit alltså. Också har vi mig, lilla Bambi på hal is. I vilket fall så hade vi jätteroligt och hur mysigt som helst där vi åkte runt tsms m alla småbarn! <3

Bilder kommer ikväll, för just nu är vi hos mamma på middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!