Äntligen Fredag!

Äntligen fredag! ..får man lov att säga så fast man firar fredag varje dag:)?
Ikväll ska jag träffa Fiaplutt, som jag saknat henne!! En kompis man alltid har vid sin sida fast man inte alltid ses, i ur o skur är hon där med sin värme o kärlek. Kärlek till dig, Fiasnutt .v

Shit va bra det gått med mina försäljingar på Tradera :) helt lycklig.. haha, trodde ingen skulle vilja ha mina udda grejer :p hih! Kommer lägga ut många fler saker nu när jag vet folk är intresserade :)


Bjuder på en skön låt, Alexandra Burkes nya "Don't Make Me Start Without You"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!