Yoga & Bowling

Uuh, lite ångest.. hade bestämt mig för att gå och träna nu vid 12. Men så vaknade jag av sådan fruktansvärd smärta.. TYPISKT! Nu fick jag ändra mina planer till Yoga i eftermiddag istället. Man måste ju tyvärr se till sin kropp i första hand :/ annars blir man aldrig frisk.. 



Ikväll står bowling på schemat, ska bli himla skoj.. Den enda sporten jag är bättre på onykter. Så blir väl att jag förlorar ikväll då eftersom jag inte tänkt dricka.. haha, men jag tycker det är skoj vilket som! Klart kul o piska killarna så dem tiger, men är absolut ingen dålig förlorare. Noway, tycker det är så tråkigt med sånt.. vinner man inte är man ju inte bättre, ellerhur?

Men wish me luck ändå, tihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!