We did it!

We did it! :D We did it!
Yogan  var som vanligt väldigt givande för mig, Chrissy däremot som inte var så vig o mer musklig än smidig hade svårt för rörelserna och tänkte mer på att göra rätt än på andning och det själsliga. Men han tyckte det var spännande ändå, sa han :) sötaste pojkvännen i världen!

Nu ska jag iväg på nästa pass, medeljympa med rocktema. Jag gillar dock passen där musiken är mer i min musiksmak, men nångång får man offra sig :) Tjingeling.


Hur kan han tycka rörelserna är krångliga?


Kommentarer
Postat av: Kitte

Klart vi måste ses, denna veckan är jag fullbokad!



Aww vad gulligt han följde med iaf ;)

2011-02-22 @ 11:23:15
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!