Spela spel!

Att spela spel är verkligen underskattat! Jag älskar spel, i alla färger och former! Helst spelar jag sällskapsspel, men oftast blir det datorspel. Vilket dock också kan räknas som sällskapsspel om man spelar det över internet.

Och som min mamma tillexempel, hon älskar att spela Bingo! Hur söt är inte hon? Hon vinner dessutom väldigt ofta! 150-200kr vinster är det lilla. Hon brukar för det mesta spela över internet. Hennes favoritsida är Bingon.com, där man kan både betala och har då chansen att vinna mer, eller spela gratis men ändå ha chans att vinna pengar. Jag sitter med ibland och får välja brickor, då brukar det i och för sig inte gå så bra för henne men huvudsaken är att vi har roligt tillsammans. Jag tycker absolut inte valet av spel har betydelse eller om man vinner, utan att man har en trevlig stund! Vad tycker ni? Någon av er som har tips på roliga spel eller härliga vinster?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!