Söndagspigg!

Hej alla söndagspigga! :)

J
ag är faktiskt också pigg.. believe it or not ;) allefall hur trevligt som helst igår hemma hos pierre! Söta johanna och jag var på uppdrag, hahah! ett litet topsecret one. Det gick sådär att hålla det hemligt, men vi luskade allt ut en del..som egentligen var uppenbart för alla redan från början. Haha, vi ska nog inte leka detektiver fler gånger :p

Ska strax iväg o träna nu, hoppas Jenny också dyker upp. Sådär kul o träna ensam.. Fast hon kommer nog :) Fan va tråkig inlägg det blev dehär kände jag.. så jag bjuder på en bild på mig utklädd till Amy Winehouse!


Lika som bär?


Kommentarer
Postat av: Malin

föörlåt gumman :( tänkte faktiskt höra av mig! men tanken var inte riktigt att vi skulle ut, det bara blev så. Men nästa gång LOVAR jag att höra av mig :)sen tycker jag för övrigt att vi får ta oss i kragen och ses snar :)

2011-02-27 @ 18:08:26
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!