Solen är underbar..

Lördagmorgon.. och solen tittar in genom persiennerna och väcker mig med värme och glädje. Gud vilken underbar dag att vakna till! Min baby kommer och kysser mig på pannan och frågar om jag vill ha frukost.
Är jag världens lyckligaste tjej?

Idag ville Caroline jag skulle följa med ut, medan jag var mer sugen på ett glas vin eller två medan hon ville köra en fem i fem och det är jag verkligen inte sugen på! Speciellt inte i världens tröttaste Helsingborg. Nej nej nej..här händer samma sak helg efter helg och det har man sett några gånger nu..

Jag ser dock fram emot imorgonbitti..då jag o Chrissy ska gå på Yoga :) hahah! Nej inget skämt! Sjukt, trodde aldrig han skulle vilja följa med.. 
Det är ju inte jättetidigt men hans morgonhumör är sämre än något i denna värld så jag undrar om jag trots allt kommer få upp och med honom. Time will tell.. and so will I, imorgon kommer ni få veta hur det gck ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

såå fin bild på dig sötnos, tack för igår! <3

2011-02-20 @ 23:53:26
URL: http://rockmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!