Serie-tokig!

Igår laddade jag ner det välkända Solsidan som alla babblar om, var väl tvungen kände jag.. Ett avsnitt är ju bara 20 minuter så jag såg typ hela första säsongen innan jag hann somna.. rätt så skojig serie faktiskt :) Så jag säger som alla andra, har ni inget bättre för er så är det absolut ett sevärt tidsfördriv!

"Vill du ha en bullfitta?"

Under tiden laddade jag ner senaste säsongen av Dexter, seriemördaren som jobbar som polis ni vet? Ganska rå serie, men jag gillar den för den utspelar sig mestadels i Miami.. man känner igen sig ganska mycket i omgivningen eftersom man gått på samma gator och ätit på samma restauranger osv. Även när dem spelar in i Coral Gabels och Coconut Groove. Fast den serien rekommenderar jag inte annars, antar det är flest tjejer som läser min blogg o de är en MYCKET blodig serie.

Då är Gossip girl och Cougar Town bätte :) o dem följer jag också.. haha, nu känns de inte som jag gör annat än o kollar serier om dagarna:p! Men det gör jag faktiskt :$


Kommentarer
Postat av: cicci

Dexter är förbannat bra serie :) C

2011-02-03 @ 13:00:02
URL: http://qdela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!