Fredag

I'm back :)
..för hur kul är det att läsa om när jag är ledsen? Nej då blir man ju bara deppig själv. O de vill vi ju inte :)! Så fredag idag.. ska åka hem till Caroline på fredagsmys .v innan dess ska jag hinna sola för jag är blek som en krita och kanske blir det ett träningspass. Men det tvivlar jag på :)

Såg en bra film igår, The Next Three Days.. om någon kanske ville ha filmtips inför helgen? Såg också Lindsay Lohans, I Know Who Killed Me.. ehm, ja en väldigt sjuk film. Se den om ni har lust med att se hennes armar o ben skäras av och blod spruta hit o dit. Den klassas ju trots allt som thriller och inte skräck, vilket jag tyckte va lite konstigt..

Hope you're having a wonderful weekend everyone!


Kommentarer
Postat av: Mam

Ja det var en lite mer skräckfilm...blodig osv, Jag har oxå sett den....usch!

Hoppas att du får en bra Lördag!!

Kram Mam

2011-02-26 @ 12:05:30
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!