Day 1 - Universal Studios

Chrissy lämnade sin dator hemma så blev ingen blogging i helgen, de gjorde nog inget för jag hade ändå inte orkat! Men så som utlovat så kommer det en STOR bildbomb idag istället :)

Första dagen besökte vi Universal Studios.. även om jag var där förra året så
vet jag Chrissy hade tyckt det var roligt o ha upplevt..


Ska precis gå in på Universal Studios tsms m min älskling!


O Chrissy hittar kompisar direkt..


Jag med faktiskt :$




Vi gick på 3D & 4D bio, o kände oss ur-snygga i brillorna :)


Här inne var vi o kollade på hur dem gör sminket 
som får allt att se så hemskt ut på skräckfilm!


Chrissy blev uppäten av en haj..


Och skjuten av Spindelmannen :D


Vi åkte den hemska "Hajen" åkturen, från filmen ni vet?
Uuuuhh scary..


Vi kör en typisk turistbild också, kände jag :)


Sugen? Jag var allefall :)


Vi stötte på många välkända karaktärer..


Marge i Simpsons :)


Så vi var tvungna o åka Simpsons berg och dalbanan.. Den va läskigare än man tror :)


Vi spelade Men In Black o dödade Aliens :)

Det var en helt fantastiskt dag! Och MYCKET roligare än att åka helt ensam, som jag gjorde förra gången, klicka på länken för att se bilder från när jag var där förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!