Day 2 - Sea World

Dag 2 besökte vi Sea World, där hade jag faktiskt aldrig varit förut så det var spännande.. O dessutom älskar jag ju djur så jag gick runt som i ett rus hela dagen o tittade på dem söta små varelserna :) ♥

Det blev dock inte så många bilder utan mest videos på alla den fina showerna man gick på, så det kommer upp lite senare ikväll, först dem bilderna vi faktiskt tog :)


Sötaste sälen står o glassar i solen!


Jag med :) dock inte lika söt.. haha!


Dem duktiga späckhuggarna showade!


O dem söta delfinerna ♥


Men sälarna o valrossarna va nog roligast!
På denna showen skrattade man väldigt mycket!


Tjooooockis! :p


Sen hade vi showen med "land-djuren".. detta var en av dem absolut bästa!
Dem har tränat upp alltifrån katt & råtta till gris & anka att göra precis som dem ska!
Visste inte ens det var möjligt..


Sen var vi i hajtanken, brr de va lite läbbigt..


* * * * *


Vi åkte Polarexpressen till Nordpolen o tittade på isbjörnar o hälsade på tomten..


Men isbjörnarna va väldigt sömniga..

Wonderful :)
Filmer från SeaWorld kommer inom dem närmaste dagarna.. puss!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sea World är fantastiskt, jag grät när jag kollade på Delfinshowen.. ( och tackade för att jag hade solglasögon på mig den dagen :D )

2011-12-05 @ 23:26:26
URL: http://kevlarsoul.devote.se
Postat av: Meerre

I wanna visit sea world too!

Bring me with next time :)

2011-12-07 @ 14:13:23
URL: http://meerre.com
Postat av: Meerre

Well, I found your blog through bloggerfy.

Sort of just clicked on your blog.

And maybe I will go sometime :)



Have it awesome in Florida, Miami!

Hugs

2011-12-07 @ 16:15:43
URL: http://meerre.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!