Confused

Mitt val att supa ner mig totalt ikväll o glömma mina sorger kommer nog vara det sämsta någonsin, men jag orkar inte vara Miss perfect any more..
I tried and tried but still people keeps turning their backs on me.

Varför bry sig?
Bli den iskalla tjejen med det krossade hjärtat - Som brydde sig om sig själv o sket i alla andra.. då hade du iallafall roligt. Ja, du fällde iallafall inga tårar för någon som inte förtjänade det.

There are times when you dont know what you are doing. 
            Maybe it's not right or maybe you don't even want to.
                        You just do it because don't want to be sad anymore.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Usch har inte varit inne ett tag nu och ser att det händer mycket tråkigt just nu :( vill bara säga att jag tänker på dig och hoppas att allt löser sig! Behöver du en vän så hör av dig på fb. Malmö är inte så långt bort om du vill snacka av dig en dag ;) massa kramar till dig från mig!

2011-12-29 @ 21:57:37
URL: http://vanjas.blogg.se/
Postat av: Michelle

Johanna, du har alltid varit en av de starkaste tjejerna jag känt! Du var alltid så stark i skolan! En super söt & sprallig tjej, målmedveten o äventyrs lysten! Även detta vet jag att du kommer ta dig igenom, men det kommer ta tid! Jag vet inte vad som hänt, men jag förstår en del i det hela.

2011-12-30 @ 10:06:53
Postat av: Johanna

Tack! Ni betyder! <3

2012-01-04 @ 20:19:28
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!